Планування навчального матеріалу з фізики в 11 класі. Академічний рівень.
(105 годин на рік, 3 години на тиждень, 3 години – резервний час)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата планування |
II семестр Електромагнітні коливання і хвилі. ( 16 годин) |
||
45/1 |
Коливальний контур. Виникнення електромагнітних коливань у коливальномуконтурі. Частота власних коливань контуру. Перетворення енергії в коливальномуконтурі |
|
46/2 |
Гармонічні електромагнітні коливання. Рівняня електромагнітних гармонічних коливань |
|
47/3 |
Розв'язування задач |
|
48/4 |
Вимушені коливання. Резонанс.Автоколивання |
|
49/5 |
Утворення і поширення електромагнітних хвиль. Досліди Г. Герца. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітноїхвилі |
|
50/6 |
Шкала електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль різних діапазонів частот. Електромагнітніхвилі в природі і техніці |
|
51/7 |
Шкала електромагнітниххвиль. Властивостіелектромагнітниххвильрізнихдіапазонів частот. Електромагнітніхвилі в природі і техніці |
|
52/8 |
Проміжне оцінювання у вигляді самостійної роботи. |
|
53/9 |
Аналіз виконання самостійної роботи. Корекція знань і умінь.Принцип дії радіотелефонного зв'язку |
|
54/10 |
Радіомовлення і телебачення |
|
55/11 |
Радіолокація. Розв’язування задач. |
|
56/12 |
Стільниковий зв'язок. Супутниковетелебачення |
|
57/13 |
Розв'язування задач |
|
58/14 |
Розв'язування задач. Самостійна робота.
|
|
59/15 |
Розв'язування задач. |
|
60/16 |
Тематичне оцінювання у вигляді комбінованого заліку з теми «Електромагнітніколивання і хвилі»
|
|
Хвильова і квантова оптика ( 20 годин) |
||
61/1 |
Аналіз тематичного оцінювання. Корекція знань і умінь. Розвиток уявлень про природу світла. Поширення світла в різних середовищах. Джерела і приймачі світла |
|
62/2 |
Поглинання і розсіювання світла. Відбивання світла. (Плоске і сферичне дзеркала. Одержання зображень за допомогоюдзеркал. Застосуваннядзеркал) |
|
63/3 |
Заломленнясвітла. Законизаломленнясвітла. Показникзаломлення. Повневідбиваннясвітла. (Волоконна оптика) |
|
64/4 |
Лінзи. Побудовазображень, одержаних за допомогоюлінз |
|
65/5 |
Кут зору. Оптичніприлади та їхзастосування |
|
66/6 |
Світло як електромагнітнахвиля |
|
67/7 |
Когерентність світлових хвиль. Інтерференція світла. Інтерференційнікартини в тонких пластинках і плівках. (Поняття про голографію) |
|
68/8 |
Інструктажіз БЖД. Лабораторна робота №6.Спостереження інтерференції світла |
|
69/9 |
Дифракціясвітла. Принцип Гюйгенса- Френеля. Дифракційні картини від щілини, тонкої нитки |
|
70/10 |
Інструктажіз БЖД. Лабораторнаробота № 7. Спостереження дифракції світла |
|
71/11 |
Дифракційна ґратка. Самостійна робота. |
|
72/12 |
Аналіз самостійної роботи. Корекція знань і умінь. Дисперсія світла. Проходження світла крізь призму. Неперервний спектр світла. Спектроскоп |
|
73/13 |
Поляризація світла. Природне і поляризоване світло. (Одержання поляризованого світла) |
|
74/14 |
Квантові властивостісвітла. Гіпотеза М. Планка. Світловікванти. Стала Планка.Енергія та імпульс фотона. Тисксвітла |
|
75/15 |
Фотоефект. Досліди 0. Г. Столєтова. Законизовнішньогофотоефекту. Рівняння фотоефекту. Застосуванняфотоефекту |
|
76/16 |
Люмінесценція. (Фотохімічнадіясвітла) |
|
77/17 |
Квантовігенератори та їхзастосування. Принцип діїквантовихгенераторів. Корпускулярно-хвильовий дуалізм світла |
|
78/18 |
Розв'язування задач. |
|
79/19 |
Тематичне оцінювання у вигляді комбінованого заліку з теми «Хвильова і квантова оптика» |
|
Атомна і ядерна фізика (15 годин) |
||
80/20 |
Аналіз тематичного оцінювання. Історія вивчення атома. Ядерна модель атома.Квантові постулати М. Бора. (Досліди Д. Франка і Г. Герца) Енергетичні стани атома |
|
82/2 |
Випромінювання та поглинання світла атомами. Атомні і молекулярні спектри. Рентгенівське випромінювання. (Застосування рентгенівського випромінювання в науці, техніці, медицині, на виробництві) Спектральний аналіз та його застосування |
|
83/3 |
Інструктажіз БЖД.Лабораторна робота № 8.Спостереженнянеперервного і лінійчатогоспектрів |
|
84/4 |
Методи реєстраціїі онізуючого випромінювання |
|
85/5 |
Інструктажіз БЖД.Лабораторна робота № 9.Дослідженнятреківзарядженихчастинок за фотографіями |
|
86/6 |
Атомне ядро. Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Нуклони. Ізотопи. Ядернісили та їхособливості. Стійкість ядер. Роль електричних і ядерних сил у забезпеченністійкості ядер |
|
87/7 |
Енергіязв'язку атомного ядра. Дефект мас |
|
88/8 |
Способи вивільнення ядерної енергії: синтез легких і поділ важких ядер. Ядерні реакції |
|
89/9 |
Ланцюговареакціяподілу ядер урану. Фізичніосновиядерноїенергетики. Ядерний реактор. Ядерна енергетика та екологія |
|
90/10 |
Радіоактивність. Природна і штучнарадіоактивність. Види радіоактивного випромінювання |
|
91/11 |
Період напіврозпаду. Закон радіоактивногорозпаду |
|
92/12 |
Отримання і застосування радіонуклідів. (Дозиметрія. Дози випромінювання. Захист від іонізуючого випромінювання) |
|
93/13 |
Елементарнічастинки. Загальна характеристика елементарнихчастинок. (Класифікаціяелементарнихчастинок) Кварки. Космічне випромінювання |
|
94/14 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольноїроботи |
|
95/15 |
Річна контрольна робота. |
|
96/16 |
Корекція знань та умінь. |
|
Фізичний практикум (7 годин) |
||
97/1 |
Інструктажіз БЖД. Практична робота № 1. |
|
98/2 |
Інструктажіз БЖД. Практична робота № 2. |
|
99/3 |
Інструктажіз БЖД. Практична робота № 3. |
|
100/4 |
Інструктажіз БЖД. Практична робота № 4. |
|
101/5 |
Інструктажіз БЖД. Практична робота № 5. |
|
102/6 |
Інструктажіз БЖД. Практична робота № 6. |
|
103/7 |
Аналізвиконанняробіт практикуму. Залік з практикуму |
|
104/8 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
105/9 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|