10 клас
ІНФОРМАТИКА
Усього — 35 год, 1 год на тиждень.
Номер уроку |
Назва теми |
К-сть годин |
Дата проведення |
Примітка |
Системи опрацювання даних, розміщених у таблицях(11 год.) Електронні таблиці. Табличний процесор(5 год.) Аналіз даних у середовищі табличного процесора (6 год.) |
||||
17 |
1 |
|
|
|
18 |
Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення |
1 |
|
|
19 |
Форматування даних, комірок і діапазонів комірок. Практична робота № 6 «Введення даних і форматування таблиць в середовищі табличного процесора» |
1 |
|
|
20 |
Виконання обчислень в електронних таблицях. Робота з формулами Практична робота №7. Використання формул в електронних таблицях. |
1 |
|
|
21 |
Створення діаграм |
1 |
|
|
22 |
Сортування і фільтрація даних у таблицях |
1 |
|
|
23 |
Призначення і використання функцій. Практична робота №8 «Аналіз даних за допомогою функцій» |
1 |
|
|
24 |
Проміжні підсумки та зведені таблиці |
1 |
|
|
25 |
Використання розширених фільтрів, проміжних підсумків та зведених таблиць. Практична робота № 9 «Фільтрація і обчислення підсумкових характеристик» |
1 |
|
|
26 |
Графічний аналіз рядів даних. Практична робота №10. Графічний аналіз рядів даних |
1 |
|
|
27 |
Умовне форматування даних |
1 |
|
|
Служби Інтернету(7 год.) Електронна пошта (4 год.) Інтерактивне спілкування (3 год.) |
||||
28 |
Принципи функціонування електронної пошти |
1 |
|
|
29 |
Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс. Практична робота № 11 «Електронне листування через веб-інтерфейс» |
1 |
|
|
30 |
Роботи з поштовим клієнтом. Практична робота № 12 «Електронне листування за допомогою поштового клієнта» |
1 |
|
|
31 |
Правила безпеки та етикет електронного листування |
1 |
|
|
32 |
Миттєві повідомлення, принципи функціонування служби миттєвих повідомлень |
1 |
|
|
33 |
Робота в службах обміну миттєвими повідомленнями. Практична робота № 13 «Обмін миттєвими повідомленнями» |
1 |
|
|
34 |
Форуми. Реєстрація та участь у обговореннях. Практична робота №14 «Спілкування на форумах та в чатах» |
1 |
|
|
35 |
Повторення та узагальнення матеріалу, вивченого в 10 класі |
1 |
|
|