Інформатика 11 клас |
||
Бази даних. Системи керування базами даних (12 год) |
||
|
Поняття моделі даних, бази даних, СКБД |
|
|
Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв'язок» |
|
29 |
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі МSАсссess |
|
30 |
Зведення і редагування даних у таблиці. Призначення форм. Практична робота № 8 «Створення бази даних у середовищі СКБД» |
|
30 |
Форми. Практична робота № 9 «Форми. Введення даних» |
|
|
Сортування, фільтрування і пошук даних |
|
|
Поняття запиту до реляційної бази даних |
|
|
Поля підстановки. Створення зв'язків між таблицями. Ключові поля |
|
|
Призначення звітів |
|
|
Створення запитів і звітів. Практична робота № 10 «Створення запитів і звітів» |
|
|
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу |
|
|
Комбінований залік із теми «Бази даних. Системи керування базами даних» |
|
Інформаційні технології та засоби колективної комунікації (17 год) |
||
Автоматизоване створення й публікації веб-ресурсів (6 год) |
||
|
Структура та особливості веб-сайтів |
|
|
Автоматизоване розроблення веб-сайтів |
|
|
Основи веб- дизайну. Практична робота № 11 «Автоматизоване створення веб-сайту» |
|
|
Огляд технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі-технології |
|
|
Створення й оформлення блогу |
|
|
Створення й оформлення блогу. Практична робота № 12 «Створення й ведення власного блогу» |
|
Опрацювання мультимедійних даних (3 год) |
||
|
Мультимедійні дані та робота з ними. Програмне забезпечення для оброблення мультимедійних даних |
|
|
Створення кліпів. Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Відеоефекти та відео-переходи. Титри |
|
|
Створення відеокліпів. Практична робота № 14 «Створення відеокліпу» |
|
Інтегроване використання засобів опрацювання електронних документів (2 год) |
||
|
Обмін даними між офісними додатками. Імпорт та експорт файлів |
|
|
Вбудовування та зв'язування файлів. Веб-публікування документів |
|
Спільна робота з документами. Розроблення колективного проекту (2 год) |
||
|
Середовище для спільної роботи з документами. Служби онлайнового документообігу |
|
|
Спільна робота з онлайновимидокументами. Розроблення колективного проекту. |
|
Інформаційні технології в навчанні (8 год) |
||
Програмні засоби навчання математики (6 год) |
||
|
Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора |
|
|
Автоматизація математичних обчислень. Практична робота № 15 «Автоматизація математичних обчислень» |
|
|
Побудова графіка функції з однією змінною. Практична робота № 16 «Побудова графіків функції» |
|
|
Знаходження наближених значень розв'язків рівнянь і систем. Практична робота № 17 «Знаходження розв'язків рівнянь і систем рівнянь» |
|
|
Розв'язування задач на пошук екстремумів |
|
|
Додаткові можливості математичного процесора |
|
Програмні засоби для підтримки навчання фізики, хімії та біології (2 год) |
||
|
Огляд програмних засобів для підтримки навчання предметів природничого циклу |
|
|
Віртуальні лабораторії, інтерактивні моделі. Практична робота №18 «Використання програмних засобів» |
|
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|