Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (20 год)
|
|
|
Величини (змінні і константи), їхні властивості.
|
|
|
|
|
Прості типи величин: числовий, логічний, символьний, рядковий
|
|
|
|
|
Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список
|
|
|
|
|
Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення
|
|
|
|
|
Величини числового, текстового та логічного типу, операції над ними
|
|
|
|
|
Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин
|
|
|
|
|
Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
|
|
|
|
|
Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання
|
|
|
|
|
Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання. . Інструктаж з БЖД. Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування
|
|
|
|
|
Налагодження програм. Інструктаж з БЖД. Практична робота 11. Налагодження готової програми
|
|
|
|
|
Складання та виконання алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин
|
|
|
|
|
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженнями для опрацювання величин
|
|
|
|
|
Складання та виконання алгоритмів. Інструктаж з БЖД. Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин
|
|
|
|
|
Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, еліпс
|
|
|
|
|
Відображення базових графічних примітивів – сектор, ламана.
|
|
|
|
|
Налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування.
|
|
|
|
|
Відображення рисунків із зовнішніх файлів
|
|
|
|
|
Відображення рисунків із зовнішніх файлів Інструктаж з БЖД. Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми "Алгоритми роботи з об’єктами та величинами"
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми "Алгоритми роботи з об’єктами та величинами"
|
|
|
Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора (10 год)
|
|
|
Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок.
|
|
|
|
|
Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці.
|
|
|
|
|
Призначення й використання математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора.
|
|
|
|
|
Умовне форматування. Інструктаж з БЖД. Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення.
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування
|
|
|
|
|
Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми
|
|
|
|
|
Упорядковування даних у таблицях
|
|
|
|
|
Автоматичні та розширені фільтри. Проміжні підсумки
|
|
|
|
|
Упорядковування даних у таблицях. Фільтри.Інструктаж з БЖД. Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри
|
|
|
|
|
Підсумково-узагальнюючий урок з теми "Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора"
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач (5 год)
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» (4 год)
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів
|
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів
|
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів
|
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів
|
|
|
|
|
Захист проектів
|
|
|
Повторення (3 год.)..
|
|
|
Повторення, систематизація і узагальнення матеріалу з тем "Текстовий редактор" та "Мультимедіа".
|
|
|
|
|
Повторення, систематизація і узагальнення матеріалу з теми "Програмування та алгоритми"
|
|
|
|
|
Повторення, систематизація і узагальнення матеріалу з теми "Табличний процесор". Підсумковий узагальнюючий урок за рік
|
|
|